Zoek
Alle Categorieën
    Menu sluit

    Veelgestelde vragen

    Op welke manier kan ik bij jullie producten bestellen?

    -U kan online bij ons bestellen 24/7;
    -Telefonisch: +31 164 602893;
    -Via ons e-mailadres: info@bioflorahealthproducts.nl.

    Zijn alle prijzen op jullie webshop inclusief BTW?

    Ja, alle prijzen op onze webshop zijn inclusief BTW.

    Als ik een product bestel dat niet op voorraad is, hoe handelen jullie dit dan verder af?

    Wanneer een product niet op voorraad is kunt u dat product niet bestellen en afrekenen. U kunt dan met ons contact opnemen om een alternatief te zoeken of wij kunnen u op de hoogte houden wanneer het product terug in voorraad is. Soms kan het ook voorvallen dat uw bestelling onze stockupdate juist heeft gekruist. Wij brengen u dan per mail op de hoogte. Wij zoeken samen met u naar een alternatief, we annuleren het product of we sturen het product na, wanneer dit terug in voorraad is.

    Als een product niet meer leverbaar is, wat dan?

    Als een product niet meer leverbaar is en u wilt dit product graag blijven gebruiken, gelieve dan contact met ons op te nemen. Wij zoeken voor u uit waarom dit product niet meer op onze website staat en zoeken voor u een oplossing of alternatief.

    Wat is de algemene levertermijn van mijn bestelling?

    De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van de indicatie die vermeld staat op onze website en van onze voorraad. Dit kan per product verschillend zijn. Mocht een product toch niet in voorraad zijn dan wachten wij maximaal 5 dagen met verzenden tot uw bestelling compleet is. Mocht deze na 5 dagen nog niet compleet zijn dan verzenden wij alvast de voorradige producten. De ontbrekende artikelen worden dan op een later moment kosteloos naar u verzonden. Wij zullen u dan persoonlijk contacteren om dit te melden. Op werkdagen voor 16:00 besteld, volgende dag in huis indien alle producten in voorraad zijn, PostNL levert niet op zondag en maandag.

    Ik bestel niet dagelijks op internet omdat ik denk dat dit onveilig is. Kan ik bij jullie op een veilige manier iets bestellen?

    Wij maken enkel gebruik van veilige betaalsystemen. U moet dus niet bang zijn dat andere personen met u kunnen meekijken.

    Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Dit is mogelijk met ideal, paypal, bankcontact/mister cash, klarna, bankoverschrijving of creditcard.
    Ook kunt u met Sofort banking betalen:

    De betaalmethode Sofort kun je vergelijken met een online overboeking. Bij deze methode geldt net als bij overboekingen de gebruikelijke ontvangsttermen van een aantal dagen. Het voordeel en verschil bij Sofort is dat bij deze betaalmethode wel direct bevestiging wordt gegeven dat de overboeking in gang is gezet door uw bank.

    Wel hebben we ook Klarna als betaalmogelijkheid. Klarna - betaal pas binnen 14 dagen!

    Hier vind je meer informatie over Klarna.

    Geven jullie korting op jullie producten?

    Op de meeste van onze producten staat een korting. Dit gaat van 5% tot 20% Ook staan er elke week producten in de aanbieding met minstens 20% korting. Vaste klanten die steeds bij ons terugkomen voor hun bestelling kunnen ook nog eens een extra bonus krijgen op basis van spaarpunten. Op voeding geven we nooit meer dan 5% korting. Wanneer wij dus werken met een algemene kortingscode voor heel de webshop dan worden de producten onder de categorie voeding uitgesloten.

    Kunnen jullie advies geven over de producten? Het is soms moeilijk om te kiezen welk product ik moet kopen omdat het assortiment zo groot is.

    Wij kunnen u steeds een persoonlijk en professioneel advies geven om de juiste keuze te maken. Onze therapeuten en gediplomeerde drogisten staan steeds voor u klaar!

    Ik heb een kortingscode ontvangen, waar kan ik die inleveren?

    Bij de afhandeling van uw online bestelling kunt u de code ingeven.

    Kiyoh reviews:

    Wie kan een review achterlaten? Zijn dit alleen klanten die een product hebben gekocht? Of kan iedereen een review achterlaten?

    Iedereen kan bij ons een recensie achterlaten. Om de echtheid te garanderen, moet er wel een factuur of kopie van de aankoopbon worden ingeleverd bij Kiyoh.

    Worden zowel positieve als negatieve reviews geplaatst op uw website?

    Alle revieuws worden geplaatst. Dit hebben wij zelf niet in de hand, dit wordt automatisch door Kiyoh gedaan.

    Worden er betaalde reviews op uw website geplaatst?

    Bij ons worden geen betaalde reviews geplaatst.

    Binnen welke termijn worden de reviews geplaatst op uw website om een review te controleren?

    De review wordt meteen op de website geplaatst, dit gebeurt automatisch.

    Indien er een slecht cijfer wordt gegeven, krijgen wij als bedrijf 8 werkdagen de tijd om met de klant te overleggen en tot een eventuele oplossing te komen.

    https://kiyoh.com/ons-reviewsysteem/

    Klachten

    Heeft u een klacht over onze dienstverlening of over een product? Stuur een e-mail naar info@bioflorahealthproducts.nl met uw klacht of opmerking, graag zo volledig mogelijk. Binnen 2 werkdagen krijgt u daar een inhoudelijke reactie op.

    Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/

    Bioflora Health Products is ook te vinden op www.natuurwinkel-info.nl.

    Bioflora Health Products is ook te vinden op www.b9.nl